× Xtreme Internet Solutions Logo

Home Over ons
Webdevelopment Grafisch design Promotionele campagnes SMS communicatie
Succesverhalen
Nieuws Media
Vacatures Neem contact op

Media

Persartikel Coupontools helpt voedseldistributie Zimbabwe
Persartikel Coupontools helpt voedseldistributie Zimbabwe
Om fraude in de voedseldistributie in Zimbabwe tegen te gaan, sloeg Coupontools, een digitale marketing softwareproducent uit Dilsen-Stokkem, de handen in elkaar met een Zimbabwaanse ngo. Ze werken samen om digitale vouchers te verdelen. Eten is een basisbehoefte voor iedereen, maar in vele landen is dit niet zo vanzelfsprekend. In Zimbabwe zijn vele mensen afhankelijk van voedseldistributie door ngo’s. Om fraude tegen te gaan, besloot een Zimbabwaanse ngo digitale vouchers te verdelen. Voor technische ondersteuning bij het uitrollen van de vouchers sloeg de ngo de handen in elkaar met Coupontools, een digitale marketing softwareproducent uit Dilsen-Stokkem. De ngo verstuurt de digitale vouchers per SMS naar de hulpbehoevenden. Aangezien niet iedere Zimbabwaan over een smartphone beschikt, wordt eveneens de unieke voucher-code meegestuurd. Via deze code kan elke ontvanger zijn of haar voedselpakket probleemloos afhalen in het lokale centrum. De ngo valideert de voucher-code en overhandigt het voedselpakket aan de persoon. Zo is de ngo zeker dat het voedselpakket door de juiste persoon wordt ontvangen. “Wij waren geflatteerd toen we de aanvraag van de Zimbabwaanse ngo ontvingen. Het project was een uitdaging, maar voor een ngo doen we graag dat extraatje! En zo zie je maar dat zelfs in minder ontwikkelde landen de stap naar het digitale wordt gezet. Daar kunnen sommige Belgische bedrijven nog iets van leren!” aldus Tom Hendrix. BRON: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200708_05005068/coupontools-helpt-voedseldistributie-zimbabwe
TV Limburg Bedrijfsreportage
TV Limburg Bedrijfsreportage
TVL @ Work: Coupontools digitaliseert papieren kortingsbonnen Papier is passé en digitaal is de toekomst. Dat beseffen ze maar al te goed bij Coupontools. Deze start-up uit Dilsen-Stokkem ontwikkelde een digitaal platform voor kortingsbonnen.
Interview Coupontools op RTBF TV
Interview Coupontools op RTBF TV
Bekijk de video om een interview te zien met Harun Tanriseven, Sales & Marketing Manager van Coupontools. Interview gemaakt op het Mobile World Congress in Barcelona 2018.
XIS was geselecteerd voor de Unizo beloftevolle KMO Awards
XIS was geselecteerd voor de Unizo beloftevolle KMO Awards
Xtreme Internet Solutions werd geselecteerd voor de belofte KMO-laureaat georganiseerd door Unizo. In 1991 kregen KMO’s in Vlaanderen en Brussel de onderscheiding voor de Hermes-prijs. Deze prestigieuze prijs werd later in 2006 omgedoopt tot UNIZO tot de huidige ‘KMO Laureaat’. De KMOLaureaat is de KMO-award in Vlaanderen en Brussel met een sterk nationaal imago. Elke twee jaar kiest UNIZO, samen met zijn partners KBC, Electrabel, Proximus, EY, DHL en ADMB en een onafhankelijke jury, voor de KMO Laureaat, die wordt gekozen op basis van de behaalde prestaties op het gebied van innovatie, ambitie voor internationaal ondernemerschap, personeelsbeleid, financieel beleid, energie & milieu, ondernemerschap, corporate governance, marketing & communicatie, enz.
Manager Magazines interview met onze CEO
Manager Magazines interview met onze CEO
Interview met onze CEO Tom Hendrix, voor het Belgische tijdschrift Manager Magazines.
Contacteer ons

Hoe kunnen wij je helpen?

Je hebt een partner nodig
die jouw bedrijf doet groeien!

Liever geen formulier? Stuur ons een E-mail

Heirbaan 12A,
3650 Dilsen – Stokkem


Geweldig dat je er bent! Cookies? Lees onze Privacy Policy. Accepteer
x