Wat is Two-Factor Authentication (2FA) en hoe zet ik dit op voor mijn bedrijf via sms?

Een two-factor authenication (2FA) is een authenticatiemethode waarbij je twee stappen succesvol moet doorlopen om ergens toegang tot te krijgen. In het Nederlands noemen we dit ook wel een twee-stappen-authenticatie. 2FA wordt wereldwijd gebruikt in veel verschillende bedrijven en voor vele merken. Een simpel voorbeeld van een two-factor authentication is een bankpas in combinatie met

Read More

Hoe zet ik effectieve Interne Communicatie op voor mijn bedrijf tijdens Covid-19

Crisiscommunicatie wordt vaak naar het achterplan verwezen omdat het in eerste instantie niet als prioriteit wordt beschouwd. FOUT. Wanneer een crisissituatie zich voordoet, ben je blij dat je ergens op kunt terugvallen. Bovendien is een crisiscommunicatieplan vaak op een rustiger moment geschreven waardoor onnodige fouten worden beperkt. Bekijk hieronder onze 4 tips om glashelder te

Read More

5 Succesvolle gegevensverzamelingsmethoden

Gegevens zijn tegenwoordig van groot belang. Organisaties zijn bereid om veel moeite te doen om klantgegevens te verzamelen. Niet alleen e-mailadressen of telefoonnummers, maar ook gedragsgegevens zijn nodig om betrouwbare conclusies te kunnen trekken. In dit artikel leg ik je 5 eenvoudige manieren uit om klantgegevens te verzamelen.Formulieren voor het verzamelen van gegevens 1. Formulieren

Read More

Eigen Covid19 contact tracing of bezoeker registratie opzetten voor uw evenement of horecazaak via Sms berichten?

Om de heropening van de horeca en evenementen tijdens en na Corona(Covid19) te begeleiden is het verplicht door restaurant- en café-uitbaters om contactgegevens te registreren van bezoekers. Elke horecauitbater moet de contactgegevens (naam, telefoonnummer of e-mailadres) van één klant per tafel registreren bij aankomst en bewaren gedurende 14 dagen om later contactonderzoek te faciliteren. Die contactgegevens mogen

Read More