Succesverhaal

How we had Hockey fans scratching with excitement – and winning!.

Bij XIS weten we één ding zeker: fans willen niet gewoon toekijken, ze willen meedoen. Dus toen de Belfius Euro Hockey League hun sport dichter bij het publiek wilde brengen wisten we precies wat te doen.

Onze missie?

Creëer een digitale beleving die hockeyliefhebbers raakt in het hart én hun letterlijk dichter bij de finale brengt.

Onze oplossing

Een volledig gepersonaliseerde scratch & win-coupon, digitaal én onweerstaanbaar. Geen statische formulier of saaie banner, maar een speelse ervaring die beloning en beleving combineert.

Waarom het werkte:

  • Volledig geïntegreerd in de eventwebsite
    Eén klik, klaar om te spelen. Geen gedoe, alleen fun – rechtstreeks binnen de beleving van het tornooi.

  • Offline én online activatie
    We ondersteunden de campagne met opvallend printmateriaal bij de lokale hockeyclub. Resultaat: fans én spelers in beweging.

  • Slimme datacaptatie voor het spel begint
    We verzamelden waardevolle inzichten over deelnemers, zonder de user flow te verstoren. Iedereen blij: de fans, én de marketeers.

  • Winnen met impact
    Winnende fans kregen een gratis ticket voor de Europese finale. Een droomprijs voor elke hockeyfan – en een boost voor de fanbeleving.

  • Design that delivers
    Onze designers zorgen voor een interface die niet alleen werkte, maar ook bleef hangen. Fris, sportief en afgestemd op het event.


Bij XIS bouwen we geen campagnes – we bouwen digitale ervaringen die mensen voelen. Deze acties bewees opnieuw hoe technologie, design en een beetje sportieve magie zorgen voor fans die méér dan betrokken zijn: ze worden ambassadeurs.

Wil jij ook dat je merk scoort op én naast het veld?

Let’s create something unforgettable.

Jouw nieuw project.

Wij zorgen voor creatieve campagnes die echt werken
Persoonlijke foto Tom
×

Gratis marketing scan.

Test