× Xtreme Internet Solutions Logo

Home Over ons
Webdevelopment Grafisch design Promotionele campagnes SMS communicatie
Succesverhalen
Nieuws Media
Vacatures Neem contact op

Mobiele citymarketing

Overzicht Mobiele citymarketing

De stad Holdfast Bay verrijkte hun citymarketing toen ze de mobiele marketing software, Coupontools ontdekten. Citymarketing is de promotie van een stad, of een gebied binnen de stad, met het doel om bepaalde evenementen of gedrag te stimuleren.

Het jaarlijkse Winter Wonderland-evenement is een evenement van 3 maanden, georganiseerd door de stad Holdfast Bay om de lokale winkels en restaurants in Jetty Road, Glenelg, te promoten.

Door de mobiele marketing software van Coupontools te gebruiken, kon de stad Holdfast Bay en het Jetty Road Mainstreet-comité hun Winter Warmers-aanbiedingen presenteren voor winkelen, dineren en entertainment. Het evenement werd gepromoot via Facebook, billboards en flyers. Bezoekers van dit gezamelijke initiatief kunnen de Winter Warmers-coupons ontvangen op Jetty Road, de Facebook-pagina van Glenelg of op de website van de City of Holdfast Bay.
 

Hoe de campagne werkte
Coupontools bood een eenvoudig te gebruiken coupon management systeem. De creatie van alle 80 verschillende Winter Warmers-kortingsbonnen is uniform, met dezelfde lay-out en stijl, en dezelfde achtergrondkleur als de catalogus. Winter Warmers kortingsbonnen werden gebouwd met behulp van verschillende categorieën:
- Retail-therapie
- Accommodatie
- Eten, drinken en entertainment
- Gezondheid en fitness
- Haar en schoonheid

 

Er is een "Winter Warmer-korting" -video gemaakt om bezoekers te laten zien hoe ze de digitale kortingsbonnen op hun telefoon of tablet kunnen gebruiken en inwisselen. Bezoekers konden door de digitale kortingsbonnen bladeren op hun mobiele apparaat, de gewenste aanbieding selecteren, de optie 'Nu gebruiken' kiezen en de kortingsbon in de winkel laten zien. Zo kan de kassier de kortingsbon gemakkelijk kan valideren. Een simpele klik op de knop "Valideren" zou de kortingsbon markeren als gebruikt. Bezoekers hadden ook de mogelijkheid om de aanbiedingen op te slaan voor 'Later gebruiken'. Ze konden de kortingsbonnen naar hun e-mailadres sturen of de kortingsbonnen afdrukken en tonen in de winkel.

Elke coupon werd geleverd met een knop 'dealvoorwaarden' en een knop 'Locaties'. Nadat je erop hebt geklikt, hebben ze de Algemene Voorwaarden en inwisselingsperioden bekendgemaakt, evenals de adressen, telefoonnummers en kaartposities van de deelnemende winkels.

Mobiele citymarketingMobiele citymarketingMobiele citymarketingMobiele citymarketingMobiele citymarketing
Coupontools logo
Dit succesverhaal hoort bij onze Coupontools software.
Coupontools is een platform voor het opzetten van promotionele campagnes, dataverzameling, gamification, brand awareness, conversie booster en loyalty campagnes.
Lees meer
Geweldig dat je er bent! Cookies? Lees onze Privacy Policy. Accepteer
x