× Xtreme Internet Solutions Logo

Home Over ons
Webdevelopment Grafisch design Coupontools Smstools
Succesverhalen
Nieuws Media
Vacatures Neem contact op

Phygital Marketing HBvL Belgium flag

Overzicht Phygital Marketing HBvL

Het Belang van Limburg, een krantenmerk in België en onderdeel van het mediabedrijf Mediahuis ontwierp een Phygital-marketingcampagne. In deze campagne organiseerde de krant een winkelweekend voor zowel hun krantabonnees als de fysieke krantabonnees.  
 

Binnen deze 'winkel weekend campagne' van Het Belang van Limburg kregen de mobiele app-abonnees van het de krant een digitale coupon ter waarde van 20 procent korting. Deze korting was van toepassing in Maasmechelen Village, een outletcentrum. Om meer klanten naar Maasmechelen Village te lokken, was de korting voor elke type abonnee. 
 

Daarnaast werd deze Phygital-marketingcampagne van Het Belang van Limburg ook gepromoot via de krant, Sjiek magazine, de website van het merk en Facebook-reclame.  
 

Enkele belangrijke onderdelen van deze campagne zijn:

  • Voor de validatie van de coupon zorgde Coupontools voor fysieke validatiestempels.
  • Er hoeft geen software te worden geïnstalleerd om de validatiestempels te laten functioneren.
  • De coupons en fysieke validatiestempels werken op elke smartphone met een touchscreen.
  • De validatiestempels zijn zeer veilig en zijn voor het gemak van de gebruiker op verschillende locaties beschikbaar. 

Phygital Marketing HBvLPhygital Marketing HBvL
Coupontools logo
Dit succesverhaal hoort bij onze Coupontools software.
Coupontools is een platform voor het opzetten van promotionele campagnes, dataverzameling, gamification, brand awareness, conversie booster en loyalty campagnes.
Lees meer
Geweldig dat je er bent! Cookies? Lees onze Privacy Policy. Accepteer
x